Släktkalas

Kl.18:00 var tiden bestämd. Det vanliga folket kom. Min kusin och hans barn, mormor, min moster, osv. 


Fikat som min fina mamma hade fixat.


Jag tar alltid mer än vad jag orkar! xD


Mina tårtor :)



Min kusin Kristoffer har två barn och sen så fick han ju sitt tredje lilla barn för ungefär 1 år sedan, med sin "nya" flickvän. Deras barn heter Melinda och hon är SÅÅ gullig! Jag blir alltid glad när jag får träffa henne för att hon är så liten och gullig och så snäll och nyfiken. Hon har ju börjat gå nu och är i den där perioden då hon ska utforska världen och försöker greppa allt. Hon gick runt i vårat vardagsrum när vi hade släktkalaset och det var första gången som jag fick se henne gå helt själv. Och vad snabb hon är sen! Aa, hon är bara så mysig att vara med. Så himla gullig!

Melinda Nicolee, 1 år ❥

Jag känner att jag har ganska mycket att berätta just nu och saker som jag borde ha skrivit om på bloggen mycket tidigare men det blir så konstigt när vi bor i stugan för att internet krånglar. Inläggen kanske kommer lite sent men bättre sent än aldrig. Eller hur?

Aja, ha det bra så länge.
/Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0