Roadtrip till Luleå

Hej bloggen! Igår kom jag hem från Luleå. Jag blev "kidnappad" i fredags av mina storasystrar som skulle fira min 18-årsdag i efterskott. Jag fick ett brev för nästan två veckor sedan där det stod lite ledtrådar om resan och vad jag skulle packa. Så på fredagen (12/7) hämtade dom mig med Sannas bil och jag slängde in min stora svarta väska i baksätet, sen bar det av.

Jag fick ett till brev sen i bilen där det stod fler ledtrådar och tillslut kom överraskningen fram, vi tre skulle bo på Luleå's lyxigaste hotell (Clarion Hotel Sense) över en natt och gå på Luleå Hamnfestival (som Statsfesten fast i Luleå).

Jag vet inte hur mycket jag orkar skriva i det här inlägget. Det hände ganska mycket under den kvällen och det var så roligt! Minnen som inte går att sätta i ord. Istället tänker jag bara visa bilder från resan med små captions. Here we go! :)



Vårat hotell till höger



Min fina syster ♡

Älskade systrar 

Jag och Stina råkade klä oss likadant
och Sanna körde som egen stil xD

Partybåt och vacker solnedgång


Hotellfrukosten morgonen därpå :)

Kvällen var sjukt trevlig! :D
Vi dansade till hög musik längst ner i båten, förfestade på hotellrummet, gick ut, träffade lite människor. Det var en ovanlig situation för mig men det kändes tryggt just för att jag var min mina systrar som båda är äldre och har mer erfarenhet + att Stina är polis. 

Vår första roadtrip tillsammans och nu väntas en ännu större roadtrip när jag har tagit körkortet (när nu det blir..)

Hoppas ni som läser får en trevlig vecka och njuter av sommaren! 
/Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0