where words fail, music speaks

Hej Jag sitter just nu vid min dator och lyssnar på musik i mitt headset, när jag precis började tänka på en idé som jag har till mitt rum (som fortfarande inte är färdigt sen flytten).
Jag har tänkt att försöka skriva ut bilder och göra om en ny fotovägg som kommer att bestå utav alla mina favoritalbum. Istället för bilder på fina platser och artister som jag ser upp till så tänkte jag istället sätta upp bilder på min favoritmuik, alltså album som har "talat" till mig under den största delen av mitt liv.
 
så här är alltså några bilder på mina favoritalbums och EP:s just nu
som jag tänkte sätta upp på min vägg.
 
     
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0