Merry X-mas

God Jul på er allihopa! Idag var det Julafton! (ja, jag vet att klockan är över 12 och att det nu är den 25/12 men jag är fortfarande vaken så för mig är det fortfarande Julafton)
 
Macy
 

Vi for till mormor i Boliden redan vid 14:00 och var där ända till kl. 22:30 på kvällen. Det blev en lång dag men det var ganska trevligt ändå. Jag var med min mamma, mormor, moster och hennes kille. Vi åt Julmiddag, spelade Julklappsspelet och jag vann 2 chokladaskar och en trisslott (utan vinst). Vi öppnade även alla Julklappar. Här är en lista på i princip alla Julklappar som jag fick.
 
•5SOS's LIVESOS album
•5SOS's Amnesia EP
•5SOS konsertbiljetter (!!!)
•en rosa selfiestick
•en Bubble Scope kamera
•Jul/nyårs kläder
•2 chokladaskar
•smycken
•en akustisk gitarr + gitarrfodral
 
 

Och ja, jag fick faktiskt konsertbiljetter av min mamma för att gå och se självaste 5 Seconds Of Summer tillsammans med min storasyster, Sanna. Den 13 Maj 2015 står jag i Globen, Stockholm, och ska få se 4 av mina största idoler och förebilder, mitt favoritband. Det är helt jävla sinnessjukt! Jag bara skrattade och sa "OMG" oavbrutet när jag fick biljetterna i handen. Jag är så tacksam och jag kan knappt vänta till konserten! 5 månader bort men det klarar jag av, jag väntade ju i ett helt år innan jag fick se Justin Bieber, så jag kan nog hålla mig i 5 månader för att få se 5SOS. Det är det trotsallt ju värt! ;)
Nu börjar nedräkningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0