I wish that I could wake up with amnesia

Hej imorgon får vi Jullov, vilket känns jävligt skönt, bara att få slippa skolan för ett tag. 

Jag har börjat åka buss till skolan, vilket jag aldrig brukar göra annars, men nu har jag gjort det i princip varje dag den här veckan. Jag fick ett busskort av mamma som inkluderade 20 resor. Jag måste faktiskt medge att det är ganska skönt att åka buss på morgonen, visst är det jobbigt att kliva upp tidigt men det är värt det. Jag har somnat typ vid 3-4 på morgonen nästan varje dag den här veckan men ändå lyckats kliva upp i tid och stå vid busshållplatsen kl. 07:45 Vilket jag måste säga är ganska imponerande med tanke på att jag inte är en morgonmänniska och kommer ganska ofta försent till skolan, men jag har blivit bättre på att hålla tiden nu än tidigare år.





Jag borde bli bättre på att lägga upp selfies här på bloggen, 
bilderna från min nuvarande header är typ från 1:an-2:an





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0