we get so disconnected

Hej bloggen! Jag skrev just ett långt inlägg som tyvärr bara försvann ut i tomma intet när jag skulle ladda upp ett videklipp från YouTube. :( Jag känner verkligen inte för att skriva om allt igen, såklart. Det var egentligen inget viktigt. Jag skrev i princip bara om varför bloggen går så segt just nu och att jag har svårt att blogga fullt ut när vi nu bor ute i stugan (Kroksjön).
 
Jag tog en paus mitt i alltihopa som jag höll på med och klickade mig in på YouTube för att bara komma bort från stressen och verkligheten en stund. Det här är ett av mina favoritklipp av live musik. 5 Seconds Of Summer med deras låt Disconnected. Jag älskar verkligen den låten och dom framför den så sjukt bra live. Jag visste inte vilka 5SOS var för bara några månader sedan och jag vill redan gå och se dom live när dom kommer till Stockholm nästa år i Maj. Jag har verkligen lyssnat mycket på dom här killarna. Deras musik går på repeat i mina hörlurar när jag går genom korridorerna på skolan och musiken fortsätter att snurra runt i min skalle sent på kvällarna, även när jag vaknar på morgonen. Jag vet inte? Jag älskar bara deras sound och deras stil.
Verkligen ett sjukt bra band med äkta musik!
 
Jag blir alltid lika fascinerad och inspirerad när jag ser 5SOS uppträda live.
 
Nu ska jag stänga ner bloggen för idag och börja fara ut till stugan med mammi.
Ses igen i nästa inlägg.
/Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0