Vincent 2 år

Hej bloggen! Idag var jag på släktkalas i Boliden och firade min kusins barn, Vincent, som fyller 2 år idag! :) Helt sjukt hur fort tiden går. Det känns som att vi var på hans dop bara igår. Haha!
 
Melinda :)
 
Jag och Maja tog oss varsin glass hemma hos mormor och satte oss på gungorna i lekparken.
 William och Maja leker med Melinda i statsparken.
 
William försöker få Melinda att kolla in i min kamera men hon hade ögonen på annat håll. x)
 
Tyvärr så tog jag inga bilder på Vincent, födelsedagsbarnet, med min mobil men jag filmade lite istället. Fast dom filmerna orkar jag inte lägga ut på bloggen. ;)
 
 
Efter kalaset så åkte mamma ut till stugan igen för att ha stugsista där med våra grannar. Dom äter alltid surströmming till middag varje sommar för att fira typ sista dagen av sommaren. Jag äter inte surströmming och jag ville vara kvar en stund i stan så jag fick åka med min moster Mona, kusin Kristoffer och hans barn Maja och William, hans tjej Lina och deras lilla barn, Melinda. Sen kom Lasse också, (Monas kille). Vi gick på matfesten och åt middag. Jag köpte en jättegod Bacon macka med ost på och lite sallad och dressing + en burk Coca-Cola. Det var väldigt gott men det blev lite för mycket tillslut. Man fick två mackor på en papperstallrik och redan efter 1,5 macka så var jag redan mätt. Vi satt vid ett avlångt bord allihopa och åt bland getingarna som ibland surrade förbi och försökte kalasa på våran mat. (inte så trevligt kanske men).
 
Vi gick sedan runt parken en stund (där matfesten hölls till för första gången sedan den nya parken blev klar). Melinda har ju börjat gå nu så hon sprang iväg hela tiden och skrek som tusan. Det lilla livet. Hon är ju så söt!
 
Jag fick skjuss hem av min moster och hennes kille. Nu sitter jag här i soffan och nördar YouTube och Swefilmer. Jag äter Pringles med Grill smak (smakar inte mer än dom originella Pringlesen). Så nu ska jag stänga ner bloggen för ikväll och mysa mig ner under filten och se på The Fault In Our Stars som nyligen har kommit ut på Swefilmer.
 
/Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0