Planet blev försenat!

Hej bloggen! Just nu har jag och min mamma crashat i våran bil bilparkeringen utanför Luleå flygplats. Vi försöker sova till 04:00. Mamma sitter i förarsätet med ryggstödet nedfällt. Jag ligger i baksätet och stirrar upp på den klarblåa men gråa himmel som vilar ovan oss (#jagvetjagärpoet). Jag försöker att sova men jag ligger så obekvämt just nu. Jag är utan täcke och kudde. Vi har inte ens en varm filt med oss. Men hur kommer det sig att vi hamnade här då? Jo.

Idag ska jag och min mamma åka utomlands! Vi drar iväg till Samos i Grekland runt 5-6 nu på morgonen. Vi har kört hit till Luleå, där vi är just nu, i 2 timmar. Jag släpade med min lilla högtalare som jag ganska nyligen har köpt på Claes Olson, och vi har lyssnat på musik i princip under hela våran biltur ute i natten. Jag spelade nästan bara 5 Seconds Of Summer, vilka jag nu måste erkänna att jag känner mig lite less på. Ibland blir det för mycket rock för lilla mig. xD

Hur som helst så ska jag försöka sova nu. Jag kanske skriver mer under resan men vi får se om jag får någon tid över. Ha det bra så länge!
/Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0