so why do I try? You drive me insane.

Jag är en sån där weird person som i princip alltid ligger vaken om nätterna just för att musik är en sån där drog som alltid håller mig igång och jag går på hög varv. Igårkväll släppte Ariana Grande sitt nya album My Everything. Jag vet inte varför jag skriver om henne just nu? Jag antar att man hamnar i sitt tänkar mode när dom tomma och mörka nätterna kommer. Men vad spelar det för roll egentligen? Jag älskar musik och då borde det väl inte vara så konstigt att jag delar med mig mycket av min musik här på bloggen. 
Den är ju trottsallt min, eller hur? ;)

Hur som helst. Jag ska sova nu. Men jag vill verkligen dela med mig av det här albumet, dels för att jag gillar verkligen Ariana och det är i överlag ett helt fantastiskt underbart och mysigt album!
Take a listen 


/Godnatt alla små nattugglor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0