5SOS Artwork

Hej bloggen! I söndags kom jag och mamma hem från Grekland. Jag har tänkt att lägga ut en massa bilder från resan och möjligtvis så dyker det upp en video där jag bara pratar lite om vad som har hänt den senaste tiden. Allt det där kommer då att komma i nästa inlägg. Jag ville bara förklara det. :)

Jag har nu klarat mig igenom min första skolvecka helskinnad. Det är väl alltid något. Vi hade vår första lektion idag med Erika :) Våran Svenska lärare som vi hade i 1:an men sen blev hon mamma ledig och var borta hela 2:an. Hon är verkligen en av favoritlärarna i våran klass. Alla har som saknar henne sen hon var mamma ledig. Vi hade Svenska och Religion med henne. Hon är så bra på att prata och hålla uppe vårat intresse för ämnena vilket gör att skolan blir lite roligare. ;) Hon pratade då om sitt bröllop. Hon överraskade oss och berättade om då att hon nyligen har gift sig. Så det var lite mysigt att lyssna på.

Jag och mamma satt och såg på Idol någon dag här tidigare i veckan. Medans vi såg på TV så satt jag i soffan vid vardagsrumsbordet och skissade lite på en tavla som jag har tänkt att måla. Jag fick en blank tavla/duk av mamma när jag fyllde 18 år, som hon nu vill att jag ska måla. Jag kan verkligen inte måla eller rita eller skriva för hand. Jag har alltid velat bli en sån där duktig målare och som kan göra sina egna tavlor men jag har tyvärr inte den talangen.

Jag satt då hur som helst och skissade på en idé men det spårade lite och.. aa.... Det här är alltså resultatet.. 
Haha! Jag är inte ens nästan stolt. XD

Jag hade från början bara tänkt att rita deras frisyrer men istället så la jag på deras kroppar och lite eget för att bara färdigställa min lilla målning. Jag VET att den inte är 100% seriös. Som sagt kan jag inte måla eller någonting men jag gjorde den där teckningen bara för att jag tyckte att det var roligt.

Här är originalet som jag försökte rita av. 
5 Seconds Of Summer 

Tänkter somna in nu för natten. Sov så gott alla små läsare. Ses i nästa inlägg då jag kommer att skriva mer om min utomlandsresa till Grekland.
/God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0