Filmtips

Herregud vad spännande! Jag måste se den här filmen!!
 
Jag satt vid YouTube och skrollade som vanligt när den här trailern dök upp på min skärm. Jag är så nyfiken på den här filmen att jag har bestämt mig för att köpa boken som kommer på engelska i form av pocket. Jag gick in på Bokia för kanske nån vecka sen och frågade efter boken och en kvinna som jag pratade med där var jätte trevlig och sa att dom skulle höra av sig på mitt nummer när boken har kommit. Jag känner att boken kommer att vara ganska svår att läsa på engelska just eftersom jag antar att den är väldigt detaljerad om man tänker på hela handlingen och det som man kommer att få se i filmen, men jag vill faktiskt läsa boken och jag tror hällre att jag läser den på engelska än att vänta enda till Augusti-September då boken kommer ut på svenska, även då filmen kommer ut på Bio. 
 
Det stora pluset i den här filmen är att det är Dylan O´Brien som har huvudrollen. Jag har ju följt serien Teen Wolf och har därmed fått upp ögonen för Dylan. Han är ju så sjukt söt och rolig, dessutom så är han en otroligt bra skådespelare! Det ska bli kul att se honom i en sån här roll eftersom det är hans första ledarroll i en storfilm
.
Vi får väl se när filmen kommer ut. Jag ska nog gå och se den på Bio  :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0