En solig dag

Hej! idag var jag hos Stina. Hon och Matte har ju precis kommit hem från deras roadtrip i USA. Dom har varit borta i en månad nu så jag ville såklart träffa dom men tyvärr så var inte Matte hemma när jag kom dit så jag och Stina satt i deras vardagsrum och lyssnade på Shakira medan hon visade bilder från resan. Det var mysigt. Sen innan hon skulle fara till jobbet, cyklade vi till Ainas och tryckte i oss varsin glasskula. Det har varit jättebra väder idag med mycket sol och värme. Det var så varmt idag att jag faktiskt övervägde om jag skulle ta på mig shorts. Efter det så sa vi hejdå innan hon skulle svänga av till sitt jobb, och jag cyklade hem.



Jag satt ute med mamma en stund på baksidan innan hon skulle fara till sitt jobb. Efter det så cyklade jag till lekparken för att möts upp Maria. Vi cyklade då tillDon Vito och jag köpte en pizza och en stor Coca-Cola. Jag cyklade sedan hem med pizza kartongen på min pakethållare hela vägen hem. Maria hade redan ätit tidigare så hon var ganska mätt, därför åt bara jag. Nu ser vi på hockey för att Maria ville så gärna se och för att det är slutspel.

Idag har varit en ovanligt bra dag och jag hoppas att veckan blir lika bra och att vädret håller i sig. Det här är sista dagen under påsklovet innan skolan börjar, alltså nya tag imorgon. Ses till nästan gång. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0