" det är mitt liv "

Hej! Idag slutade jag mycket tidigare från skolan än vanligt för att vi inte hade någon danslektion. Dagen har varit ganska seg och jag har varit sjukt trött på grund av att jag alltid somnar så sent och får då för lite sömn. Hur som helst, det var inte det som jag hade tänkt att gå in på. Jag satt som vanligt och skrollade på YouTube när jag klickade mig in på några videoklipp som är berättelser ur tonåringars vardagliga liv, dock så är det bara en liten kortfilm och inte en riktigt berättelse men det är ju såklart saker som händer andra ungdomar runt om i världen. Jag hittade då den här filmen som jag kände att jag ville lägga ut här på bloggen eftersom jag bara känner igen mig så mycket. Jag känner precis likadant som den här killen i skolan, när jag möter på nya hinder, så blir jag väldigt nervös och tillbakadragen. Precis som den här killen, så känner jag mig mest so mig själv när jag är med min musikgrupp i skolan, att jag kan vara mig själv.
 
 
Det var nog allt som jag ville tillägga. Jag låter videon tala för sig själv.
/kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0