♥ BELIEVE TOUR ♥

Hej bloggen! Idag är det 161 dagar sedan jag var på Believe Tour. Ungefär 6 månader sedan som en av mina största drömmar gick i uppfyllelse. Ett halvår sedan som jag var den lyckligaste i världen. 22 April är ett datum som jag aldrig kommer att glömma! Måndag den 22 April 2013.
Det kommer aldrig att vara bara ett datum.
 
Jag har skrivit på min blogg ett antal gånger att jag på ett eller annat sätt ska berätta om den dagen då min dröm gick i uppfyllelse. Nu har den dagen äntligen kommit. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt i mitt huvud. Jag ville gärna göra en video där jag själv berättade om min upplevelse. Nu blev det tyvärr inte så. Istället laddade jag upp mina videos på YouTube så att jag skulle kunna lägga ut dom här på bloggen.
 
Jag tänker inte göra det här till ett långt inlägg där jag berättar i detalj. Jag skulle kunna sitta här hur länge som helst och skriva men jag väljer att inte göra det eftersom det skulle bli så grymt ointressant. Istället så tänker jag låta videoklippen tala för sig självt.
 
Ladies and gentlemen, boys and girls (drama queen), I give you the BELIEVE TOUR
(Jag kan inte förstå att det faktiskt är JAG som har filmat allt detta med min egna lilla HD kamera)
Nedräkningen är det absolut sjukaste och mäktigaste jag någonsin har varit med om!!
När han intar scenen, det var svårt att hålla kameran still för jag skakade så mycket. 
Om man lyssnar noga så kan man höra mig kippa efter andan. Jag grät så mycket!
Hela mitt huvud började snurra av tankar och det blev bara för mycket.
Det var riktigt känslosamt!
"You guys mind if I get a little bit more comfortable in here?" Really Justin, REALLY!?
Det här är min favorit eftersom det blev en så bra närbild på honom, han såg så perfekt ut.
Jag älskar dig
Det får mig alltid att tappa hakan varje gång han sätter sig vid trummorna. Det är så sjukt mäktigt!
Beliebers hade anordnat ett event på Facebook där det försökte föra vidare ett meddelande
om att alla som skulle gå på Believe Tour i Stockholm, skulle hålla upp sina mobiler när
Justin sjöng låten 'Believe. Det kallade det för ett "Lila ljushav". Man skulle ladda ner en
app på sin mobil som heter LED ficklampa och därefter välja färgen lila.
(eftersom det är Justin's favoritfärg och det har även blivit en färg som symboliserar Beliebers)
Som ni kan se i videon så höll alla fansen upp sina telefoner och lyste med den lila färgen
medans de vajade i luften. Det var hur fint som helst och helt magiskt.
 
Jag sjöng med i varje ord i varje låt och jag dansade och hoppade tills mina fötter värkte.
Det var verkligen den bästa dagen/kvällen i mitt liv! Något som jag aldrig kommer att glömma.
Ni anar inte hur mycket den här personen betyder för mig. Det är inte bara någon som jag gillar på grund av hans musik eller utseende. Det är på grund av att han har varit ett sånt stort stöd för mig alla gånger som jag har mått dåligt, alla gånger som jag har gråtit mig till sömns, alla gånger som jag inte har trott på mig själv och alla gånger som jag har gjort misstag. Under alla de gångerna så har Justin och hans musik alltid varit något som jag lyckats vända mig till. Det spelar ingen roll vad han gör för misstag eller vilka skitiga rykten som går, jag tänker inte släppa taget.
 
Det var egentligen allt som jag hade att säga den här gången. Jag är så stolt över mig själv som lyckades få med dessa fantastiska stunder på film. Minnen som kommer att sparas och något som man kan kolla på hur många gånger som helst och bara tänka tillbaka på hur häftigt allt var.
 
Nu har jag har suttit uppe och jobbat med detta inlägg i flera timmar! Dags att gå och lägga sig.
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fantastisk glöm aldrig det, du är jätteduktig på att skriva.
Kram mammsen

2013-09-30 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0