Live, Laugh, Love

Hej! Idag kom äntligen mitt Avalanna wristband. Jag beställde det på nätet via en hemsida som jag kan länka här nedanför. Ett armband kostar $5 vilket motsvarar ungefär 35 svenska kronor. Alla de pengar som samlas in går till Cancerfonden, CureATRT. En kampanj som skapades efter att Avalanna Routh hade dött. Om ni inte vet vem Avalanna är.. Hon var en liten tjej på 6 år som hade en ovanlig form av Cancer i hjärnan. Justin Bieber träffade sedan henne på sjukhuset och de kom genast när varandra. Det blev väl en ganska stor grej eftersom hon var så liten och dom hade ett så starkt band mellan varandra. Historian orkar jag inte gå in på här, vill ni veta så får ni väl googla eller nåt. Hur som helst så kände jag en liten skyldighet till att köpa ett sånt här armband. Alla pengarna går ju till Cancerfonden så att de kan hitta ett botemedel för ATRT, för det finns ju inget eftersom det är en så ovanlig form av Cancer. Jag tror att det står på hemsidan också att bara 8 personer i hela världen har ATRT.
 
Så här ser armbandet ut och man får även med ett kort där det står Tack! osv.
Hemsidan: http://www.cureatrt.org/
Avalanna Wristbands: http://www.cureatrt.org/wristbands.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0