BRUNO MARS

Konserten var hur bra som helst! Vet inte vad mer jag ska säga. Bruno Mars låter nästan 10x bättre i verkligheten! Gladaste människan, vet verkligen hur man får igång en publik (även om jag kan tycka att denna publik inte var så på som jag hade trott). Han hade sjukt bra scenvaro och det märktes verkligen att de hade roligt, han och hans band.
 
Jag har fler videor också, men jag tycker mest om dessa, därför får dom räcka.
 
Jag blev nästan frustrerad över att nästan alla i publiken satt ner. Antar att
han märkte det också eftersom han sa åt alla att ställa sig upp och dansa :)
Bruno Mars sa "Jag älskar er" minst 4 gånger!! Sen sa han "Do I say it right?"
och publiken skrek som fan! Om man lyssnar noga i början så kan man höra
han säga "älskar er" :')
You're so amazing, just the way you are ♥
Förmodligen det bästa under kvällen, när hela publiken sjöng med i allas favorit.
Detta påminde mig om när Justin satt där på scenen och spelade trummor
sist jag var i Globen. Jag visste inte att Bruno Mars kunde spela trummor,
men jag anade väl nästan det. :)
 
Nu kan jag bocka av ännu en artist på min 'Concert Bucketlist'. Det finns inget som kan slå en Justin Bieber konsert, men Bruno Mars är någon som jag tycker alla borde få se live, verkligen en konsert du aldrig glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0