THE STUDIO

Hej! Idag var jag och mamma i Umeå. Vi hade bokat tid hos The Studio. Det kändes som att jag klev in på en modellagentur elelr något. Det var fina vita möbler och runt om i rummet var det rosa. Det var smink och en massa speglar. Det spelade bra musik och det var helt enkelt bara jättefint och mysigt. Vi fick skriva in oss på en dator och sedan fick vi sätta oss ner i "väntrummet" och vänta på de som skulle göra vår makeup. När de kom fick både jag och mamma sätta oss i varsin stol framför varsin spegel och varsitt sminkbord. På bordet fanns det nästan bara smink från Makeup Store. Jag fick en ganska naturlig sminkning, vilket mammis också fick. Jag tror att det blev ca.72 bilder. Det var mest bilder på mig, sen ville mamma ta några bilder som vi kan sätta upp i vårat nya hus som vi snart ska flytta in i. Vi valde att ta bilderna i både färger och svartvitt. Jag hade köpt en jättefin vit/grå/beige jacka på Gina Tricot, det är en nyhet som precis har kommit in (vet dock inte om den finns här i Skellefteå). Hur som helst så hade jag med mig några ombyten. Fotografen var jättetrevlig och väldigt kreativ med att komma på olika platser där jag skulle stå och han visade även mig hur jag kunde posera. Han var rolig och helt enkelt jättebra! Alla där var igentligen trevliga. But now let's get to the point! Varför sitta här och förklara allt är jag bara kan visa;) Som sagt så blev det 72 bilder, så jag kommer inte att visa alla. Men här är några av det bilderna som togs idag! :)
 
Det gick tyvärr inte att ladda upp alla det bilder som jag hade tänkt. Det krånglade även på Facebook när jag skulle byta profilbild. Jag var tvungen att beskära bilden efetrsom den var för stor (det sög ju).
Men här är en bild i allafall, mer kommer sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0