Malå och nya skor!

Hej! :) Imorgon åker vi till Malå, äntligen! Vi åker ca.10:00 på morgonen och är säkert framme runt 12:00. Vi stannar 4 dagar, så från tisdag till fredag. Tagga!! Vi ska åka skidor som vanligt. Det blir första gången för mig i år som jag åker slalom, är lite nervös faktiskt.. Men det går alltid bra, jag minns nog hur man gör när det väl är dags. Haha! ;D

Jag fick nya skor av mamma i fredags, men var på Solbacken igår och bytte storlek. Dom var en storlek för liten. Sen fikade vi på Waynes. Mamma drack kaffe och jag köpte en av deras milkshake (som vanligt) med smak av yoghurt och hallon, världens godaste!

Men ska äta middag nu. Vi hörs!✌ Puss! 💋<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0