Bilder från gårdagens photoshoot

Eftersom det blev något fel med bilduppladdningen igår så lägger jag ut bilderna nu idag istället. Bilderna verkar vara för stora och det går inte att ladda upp dom hela någonstans. Därför var jag tvungen att göra ett collage av dom istället. Det blev inte som jag hade tänkt mig, jag ville ju visa upp dom i verklig storlek. Tyvärr får det bli så här nu. Man ser väl bilderna i allafall så detta får duga. :)
 
Jag har aldrig känt mig så vacker som jag gjorde igår på fotograferingen. Visst, jag ser gansak arg ut och så, men inombords var jag gladare än en flygande enhörning på natthimlen! ^^ Jag hade som sagt önskat att jag kunde le mer och se gladare ut men jag fokuserade väl så mycket på blicken och hur jag skulle stå, att jag helt glömde bort vad jag gjorde med munnen. Haha! Jaja, nu ska jag gå och äta middag. Vi har gjort vitlöksbröd som vi ska äta till kyckling. Det vill man ju inte missa! ;)
 
Hej då!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Helt fantastiska bilder, du är så otroligt fin.

2013-03-24 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0