Ny dag, nya tag!

Asså jag skäms för min design här på bloggen! Den är så gammal och bilderna är ju från skolavslutningen 2010. Jag måste fixa en ny!! Om ni kollar på bilderna av mig just nu.. Kolla bort!!! Nog för att Maria var fin men jag ser ut som någon himla valross på bilden. Var typ 5 år där!! Usch. Här får ni en ny bild på mig som jag tog för någon kväll sedan. Bara för att ni ska få blicken på något annat. Trollol..
 
Idag har bara varit en vanlig skoldag. Gjorde inte så mycket. Julia var sjuk idag så jag var med Lovisa. Igår hade vi skridskor på gympan. Det var första gången som jag åkte skridskor i år. Jag höll seriöst på att ramla ihjäl mig. Typ alla bara flög fram över isen medans jag kände mig som Bambi på hal is!
  Sen hade vi matte och jag höll på att somna, så jag och Lovisa smet iväg till kaffeterian och köpte lite smått och gott. ^^
 
Imorgon har vi sovmorgon till 10:10. YEY! Men då har vi historia på morgonen. Vi får sovmorgon och har därför ingen dans! :( Men på fredag har vi dans igen och då slutar vi 12:10.
  Det är alltid skönt att få sluta till lunch varje fredag. Samtidigt är det ganska tråkigt också eftersom alla andra fortfarande går i skolan och nästan alla i min klass åker buss, så dom drar iväg direkt. Därför har jag oftast ingen att äta lunch med. Teatrarna slutar 11 och dom orkar anttagligen inte vänta tills vi slutar. Men jaja, det är som det är och jag är inte ledsen. Jag är bara glad över att vi faktiskt får sluta så tidigt som vi gör! :)
 
Men nu ska jag gå och sova. Det är ju en dag imorgon också som man ska orka med. Hej då!
Bjussar på denna video ikväll.
Älskar den här låten och skulle verkligen vilja göra en dans till den!!
Jag gillar det här klippet för det är så många talangfulla människor som medverkar i videon. Den kanske är lite lång men den är värd att se.

Kommentarer
Postat av: mamma

så himla fin du är på kortet

Svar: Tack♥
Agnes

2013-01-16 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0