Love Me Like You Do

Hej! :) I söndags hade jag 38.0 feber, så jag stannade hemma från skolan både i måndags och i tisdags (alltså igår). Men idag bestämde jag mig för att jag skulle gå till skolan. Nästan det första jag fick veta på morgonen var att en av mina klasskompisar har bytt linje. Det sög, för hon är nästan den ända som jag faktiskt umgås/umgicks med i skolan. So that was a big bummer! :( Men livet går ju vidare och varje morgon är en ny dag, vilket innebär nya tag. Sen hände det lite andra små sker också som inte heller var så roligt, men dte orkar jag inte gå in på. Vi kan väl bara säga att det var inte min dag idag. Det var nog inte menat att jag skulle ta mig till skolan idag. Jag höll ju fan på att hamna i Burträsk på morgonen! (Maria vet ;)
 
Min hals är inte på topp just nu. Den har inte riktigt varit det dom senaste dagarna, men just nu håller den på att spricka! Jag praatar med världens krax i halsen och jag har aldrig haft det så här i min hals förut. Jag ska försöka att inte prata så mycket imorgon på skolan (inte för att jag brukar prata så mycket ändå), men just nu måste jag verkligen försöka vila min röst!
 
Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag tänker slumra in till denna ljuva musik. Älskar den här låten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0