Forever alone

Sitter just nu i skolans bibliotek och dör i min ensamhet. Fast det är klart, HELT ensam är jag inte. Jag har ju mr. Coca-Cola, miss Instagram och den pratsamma Facebook, vid min sida. (lol) Vad skulle jag göra utan dom ;p 
 
Asså jag vet inte var jag ska ta vägen just nu?! Jag hade en sömnlös natt inatt, och ja.. sömnlös..... Bokstavligen! Jag fick en timmes sömn och fråga mig inte varför jag var så dum att lägga mig kl.05:30 på en måndagmorgon. Men som alltid, fastnade jag i musikens värld och glömde helt bort tiden. Jag har vänt på dygnet helt och jag har gått och lagt mig vid 3, 4 varje kväll i två veckor nu. Jag skulle kunna sova i ett helt år! Men nu MÅSTE jag vända tillbaka dygnet och lägga mig i tid så att jag alltid kan orka med morgondagen. Jag har inte sett någon mening med att kliva upp tidigt när det inte är skola, eftersom jag inte har haft något att göra. Men sen tänker jag på en quote som lyder "Everyday we wake up is another blessing. Follow your dreams and don't let anyone stop you. Never say never." -Justin Bieber
 
Men nu ska jag sluta blogga. Sitter vid internet hela dagarna och mina ögon är så orkar inte mer just nu, haha! ;)
Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

aj aj inte bra att vända på dygnet, nu måste du vända tillbaka

2013-01-13 @ 08:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0