100 dagar kvar!!!

 
Hej bloggen! :) Egentligen är det 99 dagar kvar nu eftersom klockan är över 12 på natten, men jag säger att det är 100 dagar ;) Men det är alltså 100 dagar kvar idag till Believe Tour. OH MY GAAAWWD!!!!!! Jag vet inte var jag ska ta vägen just nu!!? Är så lycklig! Det låter mycket, men tiden går så jävla fort! Jag satt och kollade igenom mina gamla instagram bidler i mpbilen och jag upptäckte att jag hade lagt ut en bild där det stod att det var 257 dagar kvar, och nu är det 100!! :D Helt sjukt!
 
Jag har ju såklart funderat över vad jag ska ha på mig på konserten. Men nu är det ju 100 (99) dagar kvar och då har jag funderat lite extra. Jag har en idé om hur jag ska se ut på konserten men jag har inte bästämt mig helt. Jag tänkte att jag ska ha lite "Bieber-krims-krams"
på mig, men inte allt för mycket! Jag tänker inte gå "all in" som vissa Beliebers brukar göra. Jag tänker göra så att det endå ser fint ut.
Jag vet inte riktigt hur jag ska föklara det..
Men jag vill inte se helt besatt ut, haha! ;)
 
Jag tror att det bästa är om man tar på sig ett plagg som är i en väldigt stark färg, typ som neon. Därför är nog den här klänningen det bästa plagget som jag kan ha, eftersom den är knallrosa/neonrosa.
Man vill ju synas! ;)
 
Som alla andra Beliebers, vill jag såklart bli Justin's OLLG (One Less Lonely Girl) och då vill jag förbereda mig! Chansen är ganska liten att de väljer just mig, men man vet ju aldrig. Dessutom så tror jag att på Justin Bieber's konserter, är allt möjligt! Det kommer att bli så överväldigande och det kommer nog att hända väldigt mycket under kvällen! Om det är så att man blir dragen åt sidan och ska upp på scenen... Jag menar, första mötet med Justin Bieber, man vill ju se så snygg ut som möjligt!
  Det är vad de kallar "Once-in-a-life-time-experience". Kanske kommer han tillbaka till Sverige. Kanske får jag se honom igen. Men om inte, så är det här min enda chans! Jag hoppas verkligen att de väljer mig!! Men om de väljer en annan tjej så kommer jag naturligtvis att vara glad för hennes skull! :) Alla har vi samma dröm och Beliebers gör precis allt för att Justin ska lägga märke till dem. Men jag får väl be till Gud.
Jag ska ju endå vara glad att jag har biljetter.
 
Det är en väldigt spännande upplevelse att gå på en konsert och se en av sina största idoler, tillsammans med sin bästa vän. Jag kan inte beskriva min lycka inför detta!! Jag har redan sett Nicki Minaj och hon är nog en av mina idoler. Men Justin Bieber är lixom... The shit. Han är det ultimata och det blir nog inte högre än så. Haha! ;D
 
Men nu ska jag gå och sova. Vincent ska döpas imorgon! :)
Så jag och mamma+några till släktingar, ska till Piteå.
Det blir säkert jättekul! Det första dopet som jag var på,
då var jag 5 år. Det var William som skulle döpas.
Fast det minns inte jag eftersom jag var så liten.
 
God natt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0