10 Fakta om mig :)

1. Jag skulle igentligen heta Agnes-Cecilia eller Ebba. (om jag har förstått det rätt). Men av någon anledning så tyckte mina föräldrar att Agnes var ett passande namn för mig.. -_-

2. Jag är ganska dålig på att träna.

3. Jag älskar 'Harry Potter' och 'Twilight'

4. Jag tänker mer än vad jag säger! :/

5. Rosa är min favoritfärg.

6. Jag älskar att sjunga låtarna 'Radioactive', 'Pyramid' och 'Umbrella'.

7. Jag har runt 20 iPhone skal. ^^

8. Jag har säkert 30 nagelack hemma.

9. Jag ser jättemycket upp till Justin Bieber! Han är allt! <3

10. Jag älskar att sjunga och dansa! Det är mina stora passioner! För mig är det det bästa som finns! <3 Det är också det ända som jag faktiskt kan göra, även fast jag inte är så bra på det. Haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0