TröttPåAlltOchLivetOchBajsOchSnöOchSkolanOchBlä osv.

Hej! :) Jag vet att jag egentligen borde sova nu, men datorn kom emellan. :P
 
Idag har varit en ganska stressig dag. Jag hade utvecklingssamtal och det kändes..sådär. Som alltid är jag ganska nervös när man ska ha ett utvecklingssamtal, särskilt när ens förälder är med. Jag blir alltid orolig över att jag har gjort något fel elelr att skolan ska sparka ut mig. Jag tillhör inte direkt den "gruppen" som skolkar mycket och fullständigt skiter i skolan. Däremot så gillar jag inte skolan så mycket (som många andra). Jag känner mig stressad och det är ganska mycket press på mig. Lärarna vill att jag ska prestera bra och jag vill heller inte göra min mamma besviken. :P Jag tänker så otroligt mycket hela tiden, filosoferar jämt över livet och vad som kommer att bli av med mig. Jag är orolig över vissa saker och jag känner mig ganska ensam. Det känns som att det bara är jag och att hela skolan är emot mig och lägger allt det tunga på bara mig och ingen annan. Det är väl inte helt sant heller. Det finns säkert dom på skolan som har det mycket värre. Jag ska väl inte klaga. Jag måste vara stark och blicka framåt hela tiden, vilke tjag inte har gjort så mycket den senaste tiden. Om man försöker vara positiv så går det mesta bra. ^^ Om man ser negativt på saker hela tiden så blir vägen framåt allt tuffare. (vilken jävla poet!) 
 
Vi hade andra visningen av huset idag. Jag och mamma fick inte vara hemma så vi for iväg en sväng. Jag hade bestämt med Stina att vi skulle fara på 360 och träna idag. Så jag kom dit och vi smög oss in i en grupp där vi skulle lyfta vikter och verkligen jobba med musklerna. Det var på riktigt en pain in the ass! Jag trodde jag skulle dö. Fan.. Jag var en av det yngsta eleverna där och jag var en av de nyaste också. Eftersom jag aldrig hade gjort det där förut så fick jag köra med att lyfta det lättaste vikterna. ^^ För att vara första gången så tycker jag att det gick ganska bra. Kommer förmodligen ha världens träningsvärk imorgon, vilket inte blir så kul eftersom vi ska ha typ en klasskväll på skolan då vi ska äta tacos med lärarna och sedan leka lite lekar. Vi ska ha en galakväll så alla ska klä upp sig. Nu vet inte jag hur många som ska klä ut sig, för man kunde typ välja mellan att antingen var en kändis eller en karaktär eller bara klä upp sig fint. Jag ska försöka klä mig som om det vore nyårsafton. Alltså lite finare än vanligt. Jag hoppas att det blir en rolig kväll! :)
 
Men nu ska jag sova, för jag är jättetrött!
Goodnight fellas! And remember..
Don't go pokin' until 'I do' is spoken.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0