Really B Really?

Hej! I fredags var jag på ett hälsosamtal med skolsköterskan. Hon frågade lite om skolan, linjen, droger, kropp och själ och sådant. Men alltså när jag satt där på stolen och hörde på hennes lilla föreläsning, så fick jag syn på en korg som stod på bordet alldeles intill mig. I den där korgen låg det en heö hög med kondomer och av någon anledning så hade någon lagt dit lite frukter ovanpå. Det låg någon banan och ett äpple och solade sig ovanpå kondomerna. Jag vet inte om det ville att det skulle se mer inbjudande ut eller så hade de ingen till korg att lägga frukerna i. Hur som helst så kände jag mig väldigt obekväm i den stunden. Men sedan kom någon lärare och skulle ha rummet så få fick vi gå in i ett mindre rum och prata där istället. När jag sedan kom hem bjöd mamma mig på ett äpple och jag kände att "Näe, jag vill inte ha någon jävla kondom-frukt!", så jag tackade vänligt nej. Lol.
 
Imorgon ska jag och mamma åka iväg på en liten trip. Vi får inte vara hemma när mäklaren kommer. Vet inte om jag borde skriva det här på bloggen, men jag antar att det är officiellt nu eftersom vårat hus var i tidningen idag. Hur som helst, nyheten är att jag och mamma har köpt ett hus som inte ligger så långt härifrån. Lövstigen 27, heter gatan där vi kommer att bo. Vi får nyckeln den 1 Mars men vi flyttar nog in runt April, Maj. Det känns inte så jätteroligt att flytta eftersom jag har bott på Sunnanå sedan jag var 6 år. Vi har tittat på några andra hus tidigare och dom gillade jag. Jag ville aldrig flytta in till det här huset som vi nu har köpt, men jag kan ju inte mer än att acceptera det. Jag får försöka att tänka possitivt, även om det är svårt. Det här är ju mitt hem och det hem som jag har vuxit upp i.
 
Förlåt om jag kanske lägger ut så mycket bilder och videoklipp, men jag vet inte vad mer jag ska säga.
Ikväll bjuder jag på detta klipp! :)
asså jag dör! XD

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att bli bra i slutändan med flytten,vi måste bara bo in oss.Du är bäst.kramis

2013-02-10 @ 07:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0