Happy Fu**ing Valentine's day! :}

Hej! Vet att klockan är mycket och det är alldeles för sent för mig att gå och lägga mig nu på en vardag. Men vi går bara till 12:10 imorgon (som vanligt), så då far jag hem och äter lunch sen lägger jag mig igen. :P Så på ett sett tar jag igen sömnen som jag förlorar nu. LoL. Jag messar genom mobilen nu så därför kan jag inte göra detta inlägg så fint. Sorry about that.

Idag är det 'Alla Hjärtans Dag' och jag är bitter och emo. Har knappt sagt ett ord på hela dagen och allt är bara skit. Nog för att jag är singel och alla gulliga par bara kastar sin kärlek rätt i fejset på en, hela dagen har bara varit allmänt dålig, som alla andra dagar då.. Men den här dagen var extra jobbig för jag kände mig bara trött och deppad. Jag vill som alla andra inte fira en sån här liten högtid i min ensamhet. Så jag och Maria for på Wook N' Roll och åt middag där. 4EverAlone-dagen som du sa. ;) Efter middagen gick vi på Glitter och köpte matchande iPhone skal. Asså typ BFF skal istället för halsband som man köpte när man var liten. Vi köpte typ upp alla BFF halsband i Skellefteå bär vi var mindre! XD Sen tappade jag bort mina halsband:( LoL. Kan lägga ut en bild på skalen senare..

Men nu ska jag sova, är så jä**a trött! (censurerar på alla hjärtans dag) ^^
Aja..
God Natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0