DotDotDot.

Hej bloggen! Ber om ursäkt för min sega uppdatering. Vårat internet har av någon anledning hakat upp sig lite. Det funkar inte på min dator men på den stora datorn funkar det bra. Jag har bara inte orkat gå in på den. :P Jag vet att jag bestämde att jag skulle svara på en fråga varje dag me. Jag har totalt glömt bort att göra det. Jag tänkte att jag skulle börja med den första frågan nu på fredag, då svarar jag på den sista nästa fredag. Alltså, en ny fråga varje dag från och med nu på fredag fram tills nästa fredag. Hoppas att ni förstår. ;)

Idag skulle jag igentligen ha varit med Maria. Vi har planerat att vi ska göra n ska för min mamma eftersom hon fyller år idag. Tyvärr blev det lite ändrade planer så Maria kunde inte komma. Istället kommer hon imorgon så då får vi fira mamma lite i efterhand. (Förlåt mammis!). Ikväll åt vi pizza och mumsade på lite godis, så lite firande blev det i allafall! :)

Jag träffade Julia på skola idag. Jag passade på att fråga varför hon valde att byta linje. Vi hade ganska mycket att prata om, så det var kul att få umgås lite eftersom vi inte går i samma klass längre. Vi mötte sedan Maria och Therese i matkön, så då satt vi med dom. Det var ju trevligt! :)

Men nu hållerjag på att dö här, så jag ska gå och lägga mig nu! Hej då!
/Grattis på födelsedagen mamma!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0