7 Frågor och svar

Just det!
Jag tänker göra en liten lista på olika saker som jag ska svara på. Jag vet att jag inte har så många läsare och att typ ingen bryr sig om mina intressen, vad jag tycker om saker och ting, mm. Men jag tycker att sånt här är kul och jag har sett flera bloggare som gör detta.

Alltså. Jag tänker svara på en av dessa frågor här nedan, varje dag i en hel vecka. Alltså en fråga per dag. Vet inte när jag borjar svara. Möjligtvis imorgon (fredag). Vi får se hur det blir. Detta är 7 frågor som jag tänker svara på.

1. Vad har du i din ryggsäck?
2. Vad finns i din jackficka?
3. Vad äter du helst om du ska ut en kväll?
4. Facebook, instagram, Twitter? Varför?
5. Om du fick vara vilken kändis som helst, vem skulle du då välja?
6. Berätta kortfattat om dig själv?
7. Beskriv dig själv med 3 ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0