The way you make me feel.. ♥

Jag vet på riktigt inte om jag någonsin kommer att kunna beskriva min kärlek för denna fantastiska människa. Han är en så stor förebild för mig och jag tror inte att jag skulle ha varit den person som jag är idag om det inte vore för honom. Jag försöker alltid vara en så bra person som jag kan, även fast det är svårt ibland. Vet att ni är less på mitt eviga tjatande och poetiskt talande om samma person. Men jag kände bara för att skriva av mig lite. För varje dag som går, närmar vi oss den stora dagen. Den 22 April, dagen som jag aldrig kommer att glömma. En annan dröm som går i uppfyllelse. Om 18 dagar blir min fantasi till verklighet och jag kan inte med ord beskriva min lycka! Jag har väntat i 3 år. Om bara 18 dagar är väntan äntligen över. Det är alltid bra att ha någon att vända sig till när mörkret faller över en. Justin's musik mår jag bäst av när jag mår som sämst.
 
Hoppas att alla får en bra fredag imorgon. Min dag tänker jag spendera med Maria på stan. Hoppas att vi får lite sol så att dagen blir ännu trevligare. Puss och kram.  Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0