#Pray4Boston

Hej! Tänkte bara slänga in två nya bilder och samtidigt passa på att meddela att ja åker till Stockholm på fredag, vilket betyder att de kanske inte blir så mycket bloggande under dom kommande dagarna (även fast jag knappt bloggar ändå så..).

Imorgon tänker jag ladda upp ett videoklipp färjan berättar lite om vad som händer under veckan, typ. Var lite tveksam om jag verkligen skulle ladda upp det, men YOLO så. Tyvärr kan jag inte visa er klippet just nu eftersom jag borde sova vid det här laget och min dator laddade ur för en stund sedan och nu bloggar jag via mobilen och tydligen så kan man inte lägga ut klipp via iPhone.. Därför så lägger jag ut klippet här på bloggen imorgon istället.

Hoppas att alla mår gott och får en bra vecka. (Pray to God att jag får det!!) Aja, god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0