NY DESIGN!!

Som ni kan se så har jag ÄNTLIGEN fått mig en ny design! YEY!! Jag har ju skrivit lite om att jag vill byta, ta bort de gamla bilderna osv. Tro inte nu att det var jag själv som fixade designen. Jag har min storasyster, Sanna, att tacka det för. TACK Sanna!  Min söta storasyster tog sig ann uppdraget och det blev precis som jag ville ha det! :D Jag valde bilderna och vad texten skulle vara som står högst upp. Det gick pötsligt upp för mig att jag typ aldrig har haft en design där det står mitt namn. Victoria är förstås mitt mellan namn, men jag ville ändå få med det i bilden. Kan hända att det blir lite småsjusteringar (stavfel), den lila färgen är inte exakt som jag vill ha det. Jag vill ha en mer mörklila nyans, Bieber-lila typ. :)
 
Tänker nu skriva om min resa till Stockholm. Håll utkik här på bloggen, det kan hända att det kommer upp en "My Bieber experience" snart. Jag håller redan på att skriva. ;) 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Så bra det blev,vilken tur att du har Din snälla storasyster Sanna.

2013-05-13 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0