High School ✝

En liten sliten krigare är vad ni ser här. Är så trött att jag kan sova i hundra år. Imorgon har vi muntliga nationella i svenska. Vi hade det idag också men vi ska ha i halvklass, så jag ska göra det imorgon. Jag är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen! Jag kommer förmodligen att spy och sen svimma medans jag framför mitt tal. ✝ Vi ska prata om något i framtiden. Jag valde ämnet Framtidens skönhetsideal. Det finns ju ganska mycket att säga om det ämnet, många tankar och så. Är rädd för att jag kommer prata i mer än 4 minuter. Pratar vi för länge då får vi ett F. Hörde att Maria fick ett A, så jag känner lite press nu! ;) Jag vet precis vad jag ska säga, jag är bara så otroligt nervös. Jag gillar inte att prata sådär inför klassen. Det är jätte jobbigt!

Nicki Minaj, Eminem och Justin Bieber spelas i mina hörlurar just nu. ♫ Deras musik får mig på andra tankar. Skönt. Men nu ska jag sova. God natt! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0