klass: ES1c

Hej! :) Imorgon är det äntligen fredag och det ska firas! Haha! Nämen.. Imorgon ska jag väl inte göra så mycket. Ska kanske hem till en i min klass och äta middag med några klasskompisar. Vet inte riktigt om jag ska gå, men. Vi får väl se hur det blir. Anledningen till att jag gör detta inlägg är för att en i min klass la upp denna bild på Instagram och Facebook idag.
 
Detta är alltså min nya klass. Eller asså, igentligen är det här dansgruppen/klassen. Sen är det ju teatrarna oxå, men de tog en egen bild. Lärarna ville fotografera oss så att de kan hålla koll på vilken linje vi går och vad vi alla heter. Vi hade inte fått någon förvarning om att vi skulle fotograferas. Rätta mig om jag har fel, men jag tror att den togs någon gång den andra veckan efter att vi hade börjat skolan.
 
Jag ser ut som en ensam vandrare på flykt och att jag bara råkade hamn på bild, haha! XD
Gillar att Emelie håller sin skylt upp-och-ner, haha! Dum fotograf som inte sa till! :P
 
Aja, det var bara det som jag hade att skriva om idag. Puss och kram, hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0