Roligaste videon ever!

Typ den löjligaste, fulaste och roligaste videon jag någonsin har sett!
 
Jag och min mamma brukade alltid dansa till den här låten när jag var mindre (jag skojar inte!). Vi dansade på riktigt, överallt och hur som helst så fort vi hörde denna låt. Jag var nog runt 9-10 år första gången som jag hörde den. Den satt i mitt huvud i flera år, till och med nu får jag gåshud bara av att lyssna på den. Den är så catchy, den sätter sig direkt!
 
Vet inte varför jag bestämde mig för att göra denna video? Men nu är inlägget redan gjort och nu ska jag gå och lägga mig till sängs. Kommer att sova stilla inatt efter att ha lyssnat på denna låt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0