Lana Del Rey

 
Herre min gud vilken underbar röst hon har!! 
 
Det här är verkligen inte sån musik som jag brukar lyssna på.
Men det är därför hon är så bra, för hon är så annorlunda jämfört med 
alla andra kvinnliga artister. Hon har verkligen sin egen stil. När jag var
i London nyligen (kommer ett inlägg senare) så gick vi in på en stor musikaffär.Då gjorde jag ett impulsköp. Jag köpte Chris Brown 'F.A.M.E.' skiva och Lana Del Rey 'Born To Die' och jag har lyssnat på henne jättemycket de senaste veckorna.
Det är verkligen en skiva som jag rekommenderar! 
Vet inte varför jag skriver detta? Haha! :)
 
Men jag kände bara för att lägga upp dessa låtar.
Jag tycker verkligen om videos-ar..na.... ovan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0