Dålig uppdatering!

Hej bloggen! :) Jag är världens sämsta på att uppdatera, jag vet! Men jag har nästan aldrig orken till att blogga. Sen så dansar jag ju 4 gånger i veckan i skolan och sedan dansar på fritiden oxå, Dans och Balettföreningen på Musikskolan. Just nu är det ju Dans i Novembermörkret, så då är det ganska mycket i skolan. Vi har varit på Nordanå ganska många gånger nu den här månaden. Så förbered er på en sug uppdatering! ;)
 
Jag vet att jag inte har så många läsare, så igentligen är det inte värt att uppdatera. Men jag känner att jag borde skriva här ändå. För tänk om jag blir påkörd av en bil imorgon, då kanske alla vill veta vad jag hade i tankarna. Vad jag gillade att göra, lyssna på, mina drömmar, osv. Vet att det kanske är lite långsökt (eller vad fan det nu heter..?), haha! :P Men så tänker jag i allafall.
 
Om ni vill kan ni ju gärna kolla in min Instagram (om NI har någon förstås), där heter jag agnes_
Sen kan ni ju adda mig eller bara kolla in mig på Facebook oxå, där jag heter Agnes Victoria
Nu blev det lite information om mig, hehe.. Men aja. Över till annat..
 
Idag är det alltså 154 dagar kvar till Believe Tour!! Jag och Maria ska till Stockholm, Globen den 22 April 2013. Jag kan och kommer nog aldrig att kunna beskriva min lycka inför detta! Jag kommer fan lägga mig i fosterställning och gråta halsen ur mig, kommer nog att svimma och sedan vakna upp med en skallskada på sjukhuset. Musiken är mitt liv och att jag snart ska få se min idol och min största förebild, är helt obeskrivligt! Jag hyperventilerade redan under Nicki Minaj konserten, var fan hög på livet den kvällen. Haha! ;) Det var den bästa kvällen i hela mitt liv! När hon sjöng Super Bass och det sköts ut rosa och vit konfetti över publiken. Alla händer var upp i luften och publiken jublade som fan! Hade för mycket kläder på mig, vilket resulterade till att jag svättades en aning. Men det gjorde inget, för jag har aldrig varit så lycklig förut som jag var då! Jag har väl alltid vetat vad jag ska bli i framtiden, men den sommaren när vi såg Nicki Minaj live, var det ingen tvivlan längre om vad jag skulle bli.
 
Dagens videoklipp. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0