TjaTja bloggeeen!

Vi drar till MALÅ fest hela HELGEN se upp i backen för SVENSKA attackeeen!

Jao, är i Malå just nu. Bloggar genom mobilen så..näe, det känns inte som att det kommer bli så "fint" inlägg. Ligger i sängen nu i allafall, trött och varm som fan eftersom detta lilla sovrum inte är mer än en halvmeter bred från tvåvåningsängen och till väggen. Hörde just en mumlande röst från ovan (Maria) som försökte säga mig att jag..sa något!? Vetefan..
Imorgon (idag blir det ju igentligen menmen..) så ska vi väl åka mer skidor. Sen på kvällen blir det att släpa sig till hotellet och äta tacobuffé. Klockan 20:00 är det ju melodifestivalen också, vem hejar ni på? Molly Sandén var ju väldigt duktig, vet inte annars vem jag hejar på.

Men nu ska jag ge Maria en kick i baken så att hon slutar snarka, blir fan i me tokig snart!! Aja, god natt all ni som är uppe! :)


Kommentarer
Postat av: moahedman

Haha vad trevligt! Det var verkligen ett paradis. :-)

2012-03-10 @ 12:58:05
URL: http://moaahedman.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Mm, ja visst var det fint där! :)

2012-03-20 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0