Photoshoot

Hej! :) Idag har jag varit med Felicia, vi har varit ute och fotat nästan hela dagen. Vi har tagit jättemånga fina porträttbilder på varandra! Det har ju varit så soligt ute idag och det var perfekt väder för att dra fram systemkameran och knäppa lite foton. Men det var så jääävla kallt ute och Felicia hackade tänder, bokstavligen! Hon fick låna ett linne och smink av mig, sedan drog vi ut i det kalla vintervädret och posade. Men sen så laddade min kamer ut så vi var tvugna att sätta batteriet på laddning. Men under de tiden plockade vi fram lite fika, så vi satt i köket och mumsade på citronmuffins och jordgubbsfestis. Men så slog klcoakn två och ingen av oss hade ätit någon lunch. Felicia blev så sugen på en macka så vi for in till stan och köpte en var på Subway, sedan cyklade vi hem till mig och åt våra mumsiga mackor framför TV:n i vardagsrummet, supermysigt! ^^ Efter ungefär två timmar hade batteriet laddat klart, så då drog vi ut igen på vägen och fotade Felicia. Eftersom jag bara hade tagit två suddiga bilder av henne innan min kamera laddat ur, så behövdes det ta mer bilder! Sen stannade Felicia hos mig enda till klockan 7 ungefär. Men nu ska jag sluta skriva och fortsätta se på Top Model Sverige, skit bra program säger jag bara! Ses<3

Bilder från våran Photoshoot! :) Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fin du är Agnes!



Jag som hade tänkt att vi skulle göra det där i Malå :/

2012-03-07 @ 14:38:59
URL: http://marialr.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad fin du är Agnes! <3



Jag som tänkte att vi skulle göra det i Malå :/

2012-03-07 @ 16:07:07
URL: http://marialr.blogg.se/
Postat av: Maria

oj blev 2 :P

2012-03-07 @ 16:07:55
URL: http://marialr.blogg.se/
Postat av: Morines ♥

Sv: Vilka fina bilder! Tack så mycket, din header är också väldigt fin. :)

Ska vi följa varandra på bloglovin? <3

2012-03-07 @ 18:37:53
URL: http://morines.blogg.se/
Postat av: Anonym

vackra syyyster!!!! /stina

2012-03-08 @ 11:47:18
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Maria: Tack<3 Tänkte du det? Men vi kan ju göra det en annan gång! ;) Haha! XD



Morines: Tack tack, kanske det! :)



Stina: <3

2012-03-10 @ 00:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0