Känner mig so men stor fet idiot just nu!

Hej och hallå i rutan! :) Känner att min blogg inte är så uppdaterad som den faktiskt borde vara, ni får ursäkta mig för det. Känner mig som en stor och fet idiot just nu, glömde bort en av mina bästisars födelsedag i lördags. Felicia fyllde ju 13 hela år då, GRATTIS VÄNNEN MIN!! <3 Vet inte varför jag kunde vara så dum och glömma bort det. Men aa..bättre sent än aldrig, eller hur!? ;) Var på solbacken med mamma igår och köpte en ny kattsäng på Arken Zoo. Våran katt fick ju två små fina kattungar natten till onsdag förra veckan. Klockan fem på morgonen låg vår lilla Macy och krystade ut två små sötingar. Haha, vi hade ingen aning om att hon var gravid! XD Mamma tyckte att hon hade blivit lite rund på sistonde, hon sa det två dagar innan Macy födde. Så det kom ju väldigt plötsligt och det är fortfarande en chock för oss båda. Men dom mår bra och är blinda i ca.2 veckor till. På torsdag ska min mamma på kurs och det innebär FF med Maria, WIHOO! :D Hon kommer då hit och ska sova över hos mig. Vi ska göra kyckling i cornflakes till middag och ska nog baka pizzabullar lite senare mot kvällen. Vi ska se Breaking Dawn oxå, fick ju den fjärde filmen av Twilight av mamma i fredags. Har inte så mycket mer att berätta. Imorgon blir det att se på Desperate Houswives och bara dega i soffan framför TV:n. Ska gå och lägga mig nu, är astrött! Hare king, bye! :)


GRATTIS ÄLSKADE VÄN! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. <3

/Ajji från GOMEZZ (aileenalami.blogg.se

2012-03-21 @ 08:26:20
URL: http://gomezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0