SOMMARLOV IMORGON!!!

Oh shit va fort denna termin har gått alltså!!
Imorgon är det skolavslutning och vi går ut 9:an, helt sjukt!
Det känns så overkligt. Det är lixom nu man blir puttad ur
fågelboet för att få pröva på sina egna vingar, nästan så känns det.

Längtar till imorgon, till själva uppträdandet med kören. Jag, Jaana, Malin och Felicia ska sjunga solo i början av en låt. Känns jävligt nervöst! Men jag kan texten utantill och kunde det innan vi fick veta att vi skulle sjunga den låten på medleyt. Så jag vet att den sitter, men jag har otroooligt stor scenskräck. Men så länge vi är flera så känns det bra! :)


Klass 9A Sörböleskolan 2012 (avslutningsfoto, sommartema)
Vi ser verkligen ut att vara en klass med bra sammanhållning!
Kommer sakna några av klasskompisarna, känns lite tråkigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0