Lååångt Inlägg!

Hej! :) Idag flyttade vi ut till stugan. Känns bra att få chilla en stund ute i naturen och inte behöva gå upp 7 varje morgon för att cykla in till stan och jobba enda till 4 varje dag. Vet inte om jag har tagit upp detta i bloggen tidigare? Men kan skriva om det i allafall. Jag jobbar ju på Medborgarskolan, vi far runt på olika ålderdomshem runt om i stan och sjunger svenska klassiker för gamlingar. Det är väldigt kul att se deras reaktion, de blir så glada! :) Så aa, det är ju lite trevligt. Den enda nackdelen med det hela är väl att man måste sjunga låtar som man vanligtvis aldrig lyssnar på. Några av det låtar som vi sjunger och spelar är te.x Sommaren Är Kort, Jag Vill Vara Din Margaretha, Gå Och Fiska, mm. Låtar som jag faktiskt hatar!! Dom suger fett och de personer som skrev dessa låtar, kan fan ta sig i röven! Ursäkta aggressionen, men Sverige är ju faktiskt ett fritt land! ;) Hur som helst, det här är den andra veckan som jag jobbar. Så det känns jävligt skönt med helg nu!
 
Nu har ju Stadsfesten/Festivalen dragit igång! Yey! :D Jag har varit där varje dag. Onsdag, Trosdag, Fredag och ska dit på söndag oxå tror jag. Känns jobbigt men aa, har faktiskt gått varje dag sen den öppnade. Men imorgon ska jag inte gå, orkar inte. Jag var där igår med Maria och åkte två kräk-karuseller, FYFAAN säger jag bara. FYFAN! Jag fick ont i magen och blev alldeles yr i bollen, usch. Vi åkte Virvelvinden och en annan snurrkarusell som jag har glömt bort vad den heter. Men jag åkte Star..nånting... Minns inte heller vad den heter?! :P Men den snurrar inte lika mycket. Det är som en klo som gungar fram och tillbaka i luften samtidigt som den snurrar lite, den är så jävla rolig!! Fast den fick jag åka själv, för Maria är väldigt höjdrädd! Sist hon åkte den med mig (Piteå Dansar å Ler, sommaren 2011.), skrek hon som satan och höll på att klämma sönder min hand. Så aa, den vägrade hon att åka. Men det gjorde inget att jag åkte själv, hon stod ju på marken och kollade på! ^_^
 
Asså jag MÅSTE verkligen sluta skriva såhär mycket, ingen orkar ju fan att läsa! Får försöka göra som jag gjorde förut, skriva ganska korta inlägg och sedan lägga ut lite bilder och musikvideos. På så sätt slipper ni läsa allt detta! ;) Men asså grejen är ju det att jag har så mycket att berätta när jag väl börjar blogga, eftersom jag inte bloggar lika ofta numera som jag gjorde för typ ett halvår sedan. Har helt enkelt bara glömt bort min lillablogg, vilket är lite konstigt eftersom jag gillar att skriva. Dessutom så har Sanna (storasyster) lovat att hon ska göra en ny bloggdesign åt mig, vettefan hur man gör.. Så därför har jag inte heller velat blogga, eftersom min design är så gammal och jag börjar bli ganska trött på den! Den är inte så "öppen" som jag hade velat att den skulle vara, om ni förstår hur jag menar. Bilderna som är längst upp på bloggen, är ju tagna på skolavslutningen 2010 dessutom. Sådär såg jag alltså ut för 2 år sedan, jag ser inte alls ut sådär idag! :P
 
Men håll ut alla! Det kommer en ny bloggdesign så småningom, ska ta tag i detta så fort jag bara kan!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0