-STARSHIPS were meant to flyyyyy!

-HANDS UP AND TOUCH THE SKYYY!
På fredag smäller det!! Klockan 20:00 denna fredag kommer jag och Maria att stå bland hundratals människor och hoppa sönder våra
ben till denna låt! (Starships - Nicki Minaj)

Ikväll ska jag packa inför imorgon. Pyjamas, tandborste, hårborste, smink, plattång.. Aa, hela rubbet helt enkelt! :) Längtar så sjukt mycket!! Det blir första gången som jag och Maria flyger tillsammans mot ett så stort resemål, skoj.. Det kommer säkert att bli jättekul!
Vi ska shoppa och såklart ska vi ju på Gröna Lund, wii! Så roligt!

Idag har jag inte gjort mycket, käkat glass är väl det enda. Jag och mamma gjorde en liten bilutflyckt till Bergsbyn och köpte glass där på kiosken, det var gott! Igår så fick vi ledigt från skolan till lunch. Så jag cyklade hem i pissvädret och satt vid datan heeela dagen! Jag låg och degade i typ 6 timmar innan jag tog mig ut till Coop för att köpa lite fika.



Igår var ju det sista avsnittet av Desperate Housewives, NEEEJ!!! XO Älskar det programmet och kan inte fatta att det faktiskt är slut nu. Men det slutatde jättebra i allafall! :) Enda till sista scenen visades..

I måndags sov Maria över hos mig. Vi såg på en film som heter 50/50. Det var inte en så jättebra film tycker jag, ganska seg faktiskt! Men så vi såg den och åt lite chips och godis. Min mamma var på kurs i Umeå, så hon kom inte hem förän igårkväll runt halv 8 tiden.

Har inget mer att säga nu, så.. Hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du bli veckans blogg???:D

kommentera då detta inlägget!

http://bulldeg.devote.se/blogs/20019668/taenkte-boerja-med-veckans-blogg.htm

2012-06-07 @ 20:51:59
URL: http://bulldeg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0