Los Angeles, USA.

Nämen tjenare bloggen! :) Det var ett tag sedan, några veckor
eller så..

Jag har nämligen varit utomlands nyligen. Jag kom hem i förrgår (altså den 3/1-12), kom hem runt 11 på kvällen. Jag och min mamma har varit i Los Angeles, USA. Vi bodde i Hollywood 1 vecka, sedan flyttade vi till Santa Monica och bodde där i en vecka. Vi hade väldigt tur med vädret, 20-25 grader var det i princip varje dag. Men på kvällen kunde det bli väldigt kallt och det blev fort mörkt. Det var 3 eller 4 dagar som vi verkligen hade otur med vädret, det var dimmigt och det blåste väldigt kallt!! Det var lite sådär att man fick en känsla av att det skulle börja regna. Men annars var allt bra. Jag köpte mig ett par Converse, ett par svarta höga och ett par blå/turkosa korta. Det fanns inte så mycket Converse där. Dom enda roliga trycken som fanns var typ Batman, Catwoman, Stålmannen och alla dom där gamla superhjältarna från serietidningar och sånt. Köpte en ny mobil oxå, en iPhone 4s. Den nyaste, hehe! ^^ Nämen jag är supernöjd med min nya mobil, har köpt 4 skal till den oxå när jag var i LA. Dom kostade ca.120 svenska kronor styck, lite dyrt kanske men..



Skriver mer imorgon tror jag, ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0