Tandställning

Hej! :) Idag har jag varit hos tandläkaren och fått tandställning. Jag hade tid 07:30, det var as jobbigt att kliva upp så tidigt! Men vad gör man.. Så jag fick det ialla fall på övre tandraden. Jag ska få där nere oxå, men det är först i April. Jag ska ha min räls i 2 hela år (damn!!) och sen ska jag ha natt tanställning i 1 år. Det känns jättekonstigt, för jag har ju haft konstiga tänder i hela mitt liv. Jag kan inte riktigt fatta att jag ska få raka tänder nu? o_o Men det kommer säkert bli jättefint om..cirka sådär 3...år........   -_-

Sen imorgon så ska jag typ vara med Felicia, om jag får då. Måste kolla om vi har några läxor osv. Men om det inte blir så, så ska vi nog ses på fredag. Gå på stan och äta något mumsigt, det blir säkert superkul! :)


Jag i min fina tandställning, höhö..

Kommentarer
Postat av: Lina mattsson

oj så fin du var i tandställning!!<3

2012-02-07 @ 21:19:18
URL: http://linamattssons.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Tycker du? :P Tack♥

2012-02-07 @ 22:26:41
Postat av: Anonym

Du är så söt min fina lillasyster!!

Puss Stina

2012-02-09 @ 18:23:05
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Tack syrran<3

2012-02-09 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0