industrial piercing

Yes! Idag fick jag äntligen sätta in staven i mitt öra. Jag mötte mamma på stan idag efter skolan, sedan cyklade vi in till stan, till Aveny Sy. Jag har väntat i ungefär två månader efter att jag gjorde min industrial piercing. Idag kom äntligen den dagen som jag har väntat på. Jag känner mig jättenöjd! Jag var lite osäker till en början om det skulle passa på mig, för det vet man ju aldrig. Men man är förstås alltid lite nervös precis innan man ska pierca sig. I alalfall jag är alltid osäker på om det kommer att passa mig eller inte. Fast efter ett tag så vänjer man sig ju, då är det inga konstigheter längre.
 
 
 
Detta är alltså mitt öra, min industrial piercing. Vad tycker ni? Själv blev jag då nöjd och det är väl det viktigaste, att man själv är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0