GOD JUL!

God Jul alla glada! (hoppas att ni är glada)
 
Igår var det Julafton. Jag och mamma åkte till Boliden och hälsade på min morbror och hans barn. Tyvärr var inte Mathilda där, hon skulle fira sin Jul i Piteå där Nicklas bor, eftersom Vincent är alldeles för liten för att åka hela vägen till mormor. Men jag fick träffa kusin Sebastian i allafall, vilket var kul eftersom jag inte har träffat honom på typ över ett år. Min kväll spenderade jag hos mormor tillsammans med mamma, min moster och hennes man. Det var väldigt trevligt! :) Såklart blev jag ju trött och uttråkad mot slutet. Jag var enda barnet där i år, ingen Maja och William, vilket var väldigt synd eftersom jag verkligen ville träffa dom! :( Men nästa år blir vi ju fler för då kommer lilla Vincent! :D
 
Idag är det Juldagen och jag har fått mig en närmare titt på mina fina presenter som jag fick igår. Jag och mamma lyckades på egen hand (så tekniska som vi nu är..) att installera mitt Wii. Jag fick ett svart Wii av mamma igår, vilket var det som jag mest av allt ville ha! Det följde med ett Mario Kart + en ratt. Sen fick jag det nya Just Dance 4 och mamma hade sökt överallt, men allt var slutsålt i butikerna. Så gick hon in på Elgiganten och dom hade ett spel kvar, allt var slut. Vilken tur! Så idag har jag inte gjort så mycket, annat än att prova Wii:et. Jag kan ju säga det att Just Dance 4 är väldigt roligt! Det är så många bra och nya låtar och det finns till och med ett dansläge som heter Just Sweat, det är ett träningsläge. Jag har inte provat det än. Man blev nog svettig av att bara dansa! Haha ;P
Hoppas att alla har haft en bra Ju loch fått en massa fina presenter! :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0