Cool story babe..

Jag vet att jag igentligen borde sova nu, skulle ha somnat för länge sedan. Men jag måste bara få göra ett litet inlägg här innan jag somnar. Det är bara två dagar kvar nu av skolan innan vi går på jullov. Jippie! :D På måndag är det Julafton och måndagen efter så är det nyårsafton. Man tycker ju att jag borde längta jättemycket, men det gör jag inte. Nog är Julen mysig och så, men i år blir det bara jag och mamma. Även fast jag älskar min mamma, så vill jag ju förstås att vi ska vara hela familjen som vi alltid har varit. Men jag vet att det aldrig kommer att bli så igen. :/
 
Snart är det exakt 1 år sedan som jag och mamma var i Los Angeles och virade Jul och Nyårs! :) Det kommer nog att kännas ganska konstigt nu när vi är hemma i lilla Skell-Hell. Julafton spenderade vi ju i Hollywood och sedan firade vi Nyårsafton i Santa Monica intill Venice Beach. Det låg inte en ända snöflinga på gatorna. Men nog var det kallt, satan vad kallt det var i luften där! Gud vad jag saknar mitt LA!!
 
Jag har inte så mycket annat att berätta om idag, mer än att det snart är Julafton. Fast det visste ni väl redan, haha! ;) Ni får väl helt enkelt njuta av dessa fantastiska uppträdanden. Jag tycker att ABDC är jättebra och det är alltid häpnandsväckande att se när dessa fantastiska människor som kommer från här och var i världen, ställer sig på scenen.
Ifall ni inte vet vilka The JabbaWockeeZ är: Gruppen består av 8 medlemmar. De vann hela den första säsongen av ABDC och har blivit legender inom "dans världen" eller vad man nu ska kalla det. De har turnerat i Austrailen och de har till och med en egen show i Las Vegas. JabbaWockeeZ har kommit och blivit en av världens mest kända dansgrupper.
I am Me vann alltså den sjätte säsongen av ABDC, vilket var år 2011. Jag tycker att I am Me är jättebra och en av de bästa dansgrupperna som jag har sett! Olivia "Chachi" Gonzales har blivit väldigt känd efter att gruppen var med och tävlade i programmet. Hon är 96:a och var alltså bara 15 år när hon var med och sökte till ABDC. Chachi var säsongens yngsta tävlande och är en av det yngsta sökande som någonsin varit med i showen.
Chachi är numera koreograf och har rest runt mycket i världen för att sedan lära ut sina danser.

Kommentarer
Postat av: mammsen

oj du borde lagt dig för längesen How How

2012-12-25 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0