ALAYLM ♥

Har nyligen börjat prenumerera på en kanal som heter megajamluisnjaz 
De lägger ut videos på när de dansar till typ de senaste låtarna. Hur som helst så tycker jag att dom är jätteduktiga! Jag råkade stöta på en video när de dansar till Justin Bieber, As Long As You Love Me. Eftersom det är min absoluta favoritlåt of all time, så känner jag ju förstås ett stort crave av att jag måste lära mig dessa steg. Jag går ju dans nu på gymnasiet och jag känner verkligen att jag borde kunna mer än vad jag igentligen gör! ^^ Fan.. En dag ska jag bli lika duktig som dem.
 
Anyways.. Ni borde kolla in dessa människor, det är verkligen jättebra!!
Men nu ska jag sova, det är sent och imorgon är det en lång skoldag! God natt alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0