50 Frågor

1. Vad är ditt fullständiga namn? Agnes Victoria Bergmark

2. Hur gammal är du? 16 år

3. Vart bor du? Skellefteå

4. Hårfärg? Svart/brun

5. Ögonfärg? Mörkblå

6. Hur lång är du? Ehh..? :$

7. Kär? Nja..

8. Singel eller upptagen? Singel

9. Hur många har du kysst? -

10. När och vem kysste du senast? -

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej :P

12. När hade du senast sex och med vem? -

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? -

14. Dumpat någon? Nej

15. Blivit dumpad? Nej

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? De som gillar mig för

      den jag är.

17. Vad har du för mobil? En vit iPhone 4s

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Oj, den var svår!

      Jag skulle förmodligen boka en resa till Los Angeles, vill tillbaka!!

19. Favoritland? USA!

20. Favoritfärg? Rosa

21. Film? Harry Potter, Twilight

22. Bok? Någon Annanstans

23. Killar eller tjejer? Killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? Jag vet inte.

25. Vad gillar du minst med dig själv? Typ allt..

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan?

      Maria, hon är som en syster för mig.

27. En person du älskar? Min mamma

28. En person du hatar? Nämner inga namn.

29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll! ^^

30. Saknar du någon just nu? Ja

31. Vad är det bästa som hänt dig? När jag var på min första

      konsert och såg Nicki Minaj live. Jag har nog aldrig varit så lycklig i

      hela mitt liv förut!

32. Beroende av något? Sötsaker

33. Ditt livs största misstag? Vet inte, jag har gjort så många

      misstag i mitt liv!

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Justin Bieber, hehe.. ^^

35. Har du några tatueringar? Nej men jag skulle jättegärna vilja

      ha en! Gärna flera.

36. Piercingar? Ja. Jag har tre hål i högra örat och två i det vänstra

      + en industrial piercing! :)

37. Vem är mest lik dig? Jag vet inte? :$

38. Har du någon förebild? Justin Bieber

39. Vad ska du göra idag? Idag? Just nu är det natt, kan man väl

      säga.. Men nu är det Julafton! :) Så jag ska hem till min kära

      mormor och fira Jul där med några släktingar.

40. Vad är det värsta du vet? När någon dömer mig istället för att ge

      mig en chans.

41. Vad är det bästa du vet? Att vara glad och kunna skratta utan att

      behöva fejka det.

42. Vad åt du senast? Blandade jordnötter

43. Vad vill du ha just nu? Sömn! :P

44. Vad köpte du senast? En Julklapp till Maria.

45. Vem är din favorit kändis? Justin Bieber

46. Vilken är din favoritställning? Jag vet inte vilken som är den

      bästa ställningen, men jag vet att tandställning är den absolut

      sämsta! ;)

47. Tränar du? Jag försöker att bli bättre på det.

48. När går du och lägger dig? Jag har vänt på dygnet, så jag brukar

      gå och lägga mig ganska sent på kvällarna!

49. Vad är klockan nu? 03:19 ^^

50. Är du nöjd med ditt liv? Igentligen inte. Men jag ska väl inte

      klaga. Det hade kunnat varit värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0